Rush 1000

Někdo by mohl říct, že MV Agusta je se svým propracovaným designem motocyklů tak daleko, že už je ani nemůže nijak zásadně vylepšovat. Opak je ale pravdou. Několik měsíců od představení původního modelu, tak vstupuje na trh s vylepšenou verzí modelu Rush 1000 a jeho černožluté extravagantní vzezření s racing kitem mu tak dodává na ještě větší exkluzivitě.

V srdci tohoto motorového šperku bije vodou chlazený čtyřválec o objemu 998 cm3 s výkonem 208 koní, který byl upgradován o nové komponenty. Ty snižují tření a upravují načasovaní vačkové hřídele. Dále byla použita nová elektronická převodovka EAS 3.0, která je vybavená novým snímačem pro zvýšení přesnosti řazení. Změna nastala i v použití nové inerciální platformy umožňující kontrolu trakce a ABS systému Continental MK100, oboje s funkcí zatáčení.

Limitovaná edice

Model z limitované edice se ve standardu nabízí včetně racing kitu, který kromě dalšího zvýšení výkonu až na 212 koní přináší i další doplňky jakými je např. výfuk SC s Racing ECU, karbonový výfukový kryt, kryt sedadla spolujezdce, flyscreen před přístrojový panel, CNC víčko nádrže, CNC brzdovou i spojkovou páčku, přídavná boční světla a uvítací sadu s certifikátem. Opravdu, je to jako když si kupujete šperk s pravými diamanty. 

Odpružení Öhlins

Öhlinsový podvozek zůstává stejný jen byl rekalibrován pro zlepšení kontroly přenosu zatížení a tlumení. Třmeny Brembo Stylema s 320 mm kotouči, ocelovým brzdným pásem a hliníkovou přírubou vpředu a dvoupístkový třmen s kotoučem 220mm vzadu, nejsou taktéž u Rushe žádnou novinkou. 

Rush 1000 Specifikace

Motor a Převodovka
Typčtyřválec  
Obsah998 ccm  
Vrtání / Zdvih79 mm x 50.9 mm  
SpojkaWet, multi-disc with back torque limiting device and Brembo radial pump/lever assembly  
PřevodovkaMV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift Up & Down)  
Rám, Podvozek, Přístrojová deska
Přední kolo3,50 ” x 17 ”  
Zadní kolo6,00 ” x 17 ”  
Přední pneu120/70 - ZR 17 M/C (58 W)  
Zadní pneu200/55 - ZR 17 M/C (78 W)  
Přední odpruženíÖhlins Nix EC hydraulic “upside down” front forks with TIN superficial treatment.Completely adjustable with electronically controlled compression and rebound damping with manually controlled spring preload.  
Zadní odpruženíProgressive, single shock absorber Öhlins EC TTX completely adjustable with electronically controlled compression and rebound damping and spring preload  
Přední brzdyBrembo Stylema radial-type, single-piece with 4 pistons Ø 30 mm (Ø 1.18 in.)  
Zadní brzdaBrembo with 2 pistons Ø 34 mm (Ø 1.34 in.)  
Přístrojová deska / FunkceDashboard TFT 5.5” color display - Cruise control - Bluetooth GPS - MV Ride App for navigation mirroring, appcontrolled engine  
Rozměry
Délka2080 mm  
Výška sedla845 mm  
Hmotnost186 kg  
Objem nádrže16 l  
Výkon
Maximální výkon156,0 kW (212 hp) v 13.600 r.p.m.  
Maximální kroutící moment116,5 Nm (11,9 kgm) v 11.000 r.p.m.  
Spotřeba6.8 l/100 km  
CO2 hodnoty158 g/km  
Cena
CZK1 039 000 Kč  

Rush 1000 - brožury