MV Agusta Lucky Explorer 9.5 je vybavena zcela novým řadovým tříválcovým srdcem o zdvihovém objemu 931 ccm, výkonu 123 koní (90,5 kW) při 10 000 otáčkách a maximálním točivém momentu 102 Nm při 7000 otáčkách. Kapalinou chlazený motor je postaven na základech agregátu z Turismo Veloce 800 nebo Dragster 800, má protiběžný klikový hřídel 120° a otočenou rotaci klikové hřídele. Pozměněna však byla celá kliková skříň, kryty generátoru, spojky, startéru i převodové skříně. Převodovku si budete moci pořídit i s příplatkovým rychlořazením a automatickou spojkou Rekluse.
Tahle krasavice už není tolik retro jako menší 5.5, má modernější vzhled a ve standardní výbavě bude vybavena sedmipalcovým barevným TFT displejem, výškově nastavitelným plexi štítkem a dominantním prvkem bude vytrčená koncovka výfuku. Dvojitý ocelový rám je pevný, odolný a spojený s hliníkovou kyvnou vidlicí. Hliníková kola jsou drátěná, přední má 21 palců, zadní 18.
Podvozek je vybaven komponenty od Sachsu, vpředu je elektronicky stavitelná USD vidlice o průměru 50 mm a se zdvihem 220 mm, vzadu je progresivní tlumič, rovněž elektronicky stavitelný se zdvihem 210 mm. Přední pár 320 mm kotoučů je brzděn radiálními čtyřpístky Brembo Stylema, vzadu je 265mm kotouč brzděn dvoupístkem Brembo. ABS je náklonové, od firmy Continental MK100. Brzdové kotouče jsou zakrytované, aby byly chráněny proti odletujícím kamenům od kol.
Rovněž i u tohoto modelu je suchá hmotnost 220 kilogramů a do nádrže se vám vejde 20 litrů paliva. Sedlo je stavitelné ve dvou polohách, 850 nebo 870 mm a světlá výška je 230 mm.
Motor a Převodovka | |
---|---|
Typ | 3 válec, 4 takt, 12 ventilů   |
Obsah | 931 ccm   |
Vrtání / Zdvih | 81 mm x 60,2 mm   |
Spojka | Mokrá vícelamelová hydraulická spojka   |
Převodovka | šest rychlostí   |
Rám, Podvozek, Přístrojová deska | |
Přední kolo | Drátěné, hliníkové, bezdušové kolo 2,15” x 21”   |
Zadní kolo | Drátěné, hliníkové, bezdušové kolo 4” x 18”   |
Přední pneu | 90/90 - 21   |
Zadní pneu | 150/70 - R 18   |
Přední odpružení | Sachs “UPSIDE DOWN” s odskokem a nastavení předpětí pružiny, zdvih 220 mm.   |
Zadní odpružení | Sachc progresivní single shock s odskokem a nastavení předpětí pružiny, zdvih 210 mm.   |
Přední brzdy | Dva plovoucí kotouče Ø 320mm Čtyřpístek monobloc Brembo Stylema caliper Ø 30 mm   |
Zadní brzda | Jednokotouč Ø 265 mm Dvoupístek Brembo   |
Přístrojová deska / Funkce | TFT 7” Full HD Dashboard – Bluetooth a připojení Wi-Fi   |
Rozměry | |
Délka | 2.270 mm   |
Šířka | 980 mm   |
Výška sedla | 850/870 mm   |
Rozvor | 1.580 mm   |
Hmotnost | 220 kg   |
Objem nádrže | 20l   |
Výkon | |
Maximální výkon | 91 kW při 10.000 rpm   |
Maximální kroutící moment | 102 Nm při 7.000 rpm   |
Spotřeba | 5,6 l/100 km   |
CO2 hodnoty | 130 g/km   |
Cena |