stav: | Nové |
rok: | 2023 |
obsah: | 798 cm3 |
výkon: | 103 kW |
barva: | Rosso Fuonco/Nero Intenso |
SKLADEM
Zdá se to téměř neuvěřitelně, ale letos model Brutale oslaví již dvacet let na trhu. Za jejím jedinečným designem, který se s léty mění jen nepatrně, stojí legendární designér Massimo Tamburini. Přicházející model však pár zásadních změn již prodělal. Jednou z nich je nový přední LED světlomet s denním svícením a s funkcí přisvěcování do zatáček. Atraktivitě rozhodně přidal zcela nový výfukový systém, který se snížil na úroveň zadního kola a jeho trojice nad sebou umístěných koncovek působí dojmem, jako by právě z výfuku vyšlehl ohnivý plamen.Jako jezdec zcela jistě oceníte 5,5 palcový barevný displej s integrovaným GPS a s možností připojení vašeho chytrého telefonu pomocí aplikace MV Ride. Kromě klasických funkcí jako je ovládání hovorů, zpráv, vaší oblíbené muziky, můžete na displeji používat i jednoduchou navigaci, která má funkci zaznamenávání vaší právě projížděné trasy. Zcela nová jsou také tlačítka na pravém řídítku. Jedním ovládáte tempomat, druhý slouží pro Launch control nebo omezovač rychlosti. Srdcem motocyklu je tříválcový motor o zdvihovém objemu 798 ccm, který dokáže rozpohybovat stroj o suché váze 175 kilogramů až na maximální rychlost 245 km/h. Maximálního výkonu 140 koní dosahuje při 12 300 otáčkách. Nově se dostalo Brutale šestiosé inerciální jednotky e-Novia, která spolupracuje s náklonovou ABS Continental MK100, kontrolou trakce nebo s funkcí proti zvedání předního kola. Díky této jednotce se také zlepší odezva na plynovou rukojeť. Samozřejmostí je také obousměrné rychlořazení. Zapracovalo se také na podvozku, optimalizovali přední tlumiče Marzocchi na citlivější projev, stejně tak si pohráli i se zadním tlumením Sachs, kterému se dostalo nového přepákování. O pohodlí se vám postará sedlo vyrobené z pěnového materiálu, mělo by být ještě komfortnější než u předchozího modelu a méně větru na vás bude foukat díky novému přednímu štítku.
Motor a Převodovka | |
---|---|
Typ | Tříválec |
Obsah | 798 ccm |
Vrtání / Zdvih | 79 mm x 54.3 mm |
Spojka | Multi-disk wet clutch with hydraulic actuation and back torque limiting device |
Převodovka | MV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift up & down) |
Rám, Podvozek, Přístrojová deska | |
Přední kolo | 3.50 ” x 17 ” |
Zadní kolo | 5.50 ” x 17 ” |
Přední pneu | 120/70 - ZR 17 M/C |
Zadní pneu | 180/55 - ZR 17 M/C |
Přední odpružení | Marzocchi “UPSIDE DOWN” aluminium telescopic hydraulic fork with DLC treatment, with anodized fork legs and having rebound-compression damping and spring preload external and separate adjustment |
Zadní odpružení | Progressive Sachs, single shock absorber with rebound and compression damping and spring preload adjustment |
Přední brzdy | Brembo radial-type, 4 pístkové Ø 32 mm |
Zadní brzda | Brembo 2 pístkové Ø 34 mm |
Přístrojová deska / Funkce | MV Ride App - GPS sensor - Bluetooth Cruise control - Launch contro |
Rozměry | |
Délka | 2045 mm |
Výška sedla | 830 mm |
Hmotnost | 175 kg |
Objem nádrže | 16,5 l |
Výkon | |
Maximální výkon | 103 kW (140 hp) v 12.300 r.p.m. |
Maximální kroutící moment | 87 Nm (8.87 kgm) v 10.250 r.p.m. |
Spotřeba | 5,9 l/100 km |
CO2 hodnoty | 138 g/km |